Nnurmehmet ilk hamileligimde iki doz yaptirdim ikisinde de ağrı yaşamadım iğneyi yaptığını bile anlamadım ama bu sefer yapar yapmaz ağırlık oluştu kolumda 1 hafta üstüne yatamadm acıdı sadece et ezilmiş gibi acısı oluyor kolunu bir yere vurursun da acısı günlerdir geçmez ya öyle korkulck bisey değil