sumeyyemre benim arkadaşım da emine hanıma gidiyordu sezaryen oldu ama memnun öyle bisey demedi kişiden kişiye memnuniyet şikayet değişiyor bana iyi gelen ona gelmiyor . Benimde doktorum emine hanım şuan memnunum çok ilgili ve bilgili bi kadın sadece biraz hemen herşeyi direk söylüyor kötü bisey de olmasa evham yaptırıyor insana ama önlem amaclı oda söylemek zorunda tabiki söylemese söylemedi deriz . Bana böbreğinde büyüme olduğunu söyledi pazartesi günü enfeksiyonum olduğu içinde fitil verdi öyle şeylerde ilgili ve güzel anlatıyor bebeğe güzel bakıyor ultrason da