Mirac2019 Momyorgun yarım saat sürdü canım ben geldiğimde bebeğim odadaydı. Ameliyat bitiminde içerdeyken hemen uyandırıyorlar zaten çok rahat oluyor
Hll Momyorgun 10 dakikada bebegim ckmş yarm saat sonrada ben ckmsm☺️Ama ayıldğmda sanki saatlerce oradaymş gibi hissetmiştim☺️
Mlssa Momyorgun 1saat sürmedi sanırım o heyecanla saat konusmadık hiç sonrasında bizimkilerle😃 ben odaya geldiğimde hafif mahmur gibiydim yavaş yavaş açıldım bilincim yerindeydi sadece konusmalarım yavaştı kısa sürede kendime geldim🙏🏻
Momyorgun Mirac2019 benim de zorunlu sezaryen plesentam aşagıda oldugu için epiduralden de korkuyorum genel olacağım nasipse biraz anlatır mısınız sonrası için tavsiyeniz var mı
Mirac2019 Momyorgun ben senin yerinde olsam genel yapmam epidurel yaparım 4 gün sonra 2. Sezeryanımı olacağım ama epidural yapacağım Allah’ın izniyle. Hiç korkma psikolojikmen hazır ol yeter unutma sen doğum yapıyorsun sadece ameliyat olmuyorsun böyle düşün 🤗
tuba-ozdogan benım ilk sezeryan geneldı bunuda genel olucam 1 gun sıjıntı okuyor onu da agrı kesıcılerle felan halledıolar hıc korkulacak bı yabı yok toplam yarım saatte tekrar aılenın yanındasın bebegınde yanında hiç pişman olmadım genel olduguma