Lindam bende 31+4 bugün kontrolde 33haftalık çıkıyor önde gidiyo ddi .normal istiyorum die , eğer 4 kg ve üstü doğacak olursa bakarız senin durumuna , canın çok yanacaksa normal yapmayız ddi, kilosu normal olursa epidural veririz normal yaparız ddi,kg nın önde olması doğum haftasını etkilemiyor ddi