Sulesule
37 haftalıgım bebek ters oldugundan sezeryan 40a kadar bekletcem diyor doktor dönermi sizce
Aysenur_dursun7841
Benşm hamileleğin başında beri tersti bugün gittim dr çok şükür dönmüş benimde belli değişdi keyifleri nasıl isterse öyle davranıyolar tospikler 🤦🏻♀️
Gozdearslaner
Bende 36 haftalık hamıleyım doktor haftaya dönmezse 20 kasımda alıcam bebegi dedı hakkımızda hayırlısı neyse o olsun ınsallah 🤷🏼♀️
Aysenur_dursun7841
Amin inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin rabbim cnm