ozgearpaci Hanımlar iyi akşamlar, 40 haftalık gebeyim, bugün doktor kontrolüm vardı herkes yolunda ancak ufaklığın gelesi yok doktorum 42. Haftaya kadar bekleriz dedi. Fakat önereceğiniz deneyimler var mı doğumu başlatabilmek adına gergin yürüyüş ben pilates yapıyorum bol hurma tüketiyorum başka napabilirim
Yadesuu Squat yapabilirsin merdiven çıkabilirsin sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim🙏🏻