Gul42 evet canım ben dogum yaptım ama 32den sonra bebek büyüyor organları sıkıştırıyor aglıyordum hep sabaha kadar midem ekşiyordu 37 den sonra bitti doguma kadar gebeliğimin başında mide bulantım yoktu 32 den sonra hep istifra ediyordum sabır canım sabır gecicek hepsi