denizadaalpp bende normal isteyip apar topar sezeryan olanlardanım,ikiz olduğu için baştan beri hep sezeryan dendi ama ben dikişten korktuğum için hep normal istemiştim,suyum geldi ağrım 100leri gördü açılmada başlamıştı ama tek yumurta olunca üstüne birde su evde gelince enfeksiyon riski oluştuğu için 34.haftamda ikizlerime sezeryanla kavuşmuş oldum,çok çok yüksek ihtimalle ikizler sezeryan oluyor ama şartlar vs kişiden kişiye değişir tabi..