Happymamizmir bende astım hastasıyım canım 36 haftalık oldum bugüne kadar şükür sıkıntı yaratmadı 2 tane fıs fıs ve hap kullanırdım o derece ağır geçerdi ama hamile kaldığım günden beri şükür yaşamadım bir sıkıntı bu bir kaç gündür boğazım düğümleniyor inşallah sıkıntı çıkmaz. doktorumda hamilelikte anneyi bebek iyileştirebilir demiştim kendiside astım hastasıymış ama sıkıntı yaşarsan göğüs hastalıklarına gidebilirmişiz sende bir görün istersen