Nesibeferit ben sezeryan doğum yaptım normal doğum dan çok korkuyoedum bu yüzden spiral taktiramadim. Iğne vuruluyorum . Bi 3aylik iğne var bi de 1aylik iğne. 1 aylık olan bebek 6aylik olana kadar vurulmuyor yasak süte geçiyormuş. Şuan lik 3aylik olan dan vuruluyorum. Bebeğim 6aylik olunca 1aylik iğneye geçeceğim. Benim vurulduğum adetten kesiyor çünkü