Adimadim benim de 16 haftaya kadar nerdeyse sürekli lekelenmem ve 7. Ve 12. Haftalarda kanamalarım oldu. Ama ağrı veya sancıyla birlikte değilse özellikle lekelenmeler problem oluşturmuyor sanırım. Progestanı önlem olarak başlıyorlar sadece, ben de çok uzun bir süre kullandım. Ben çok korkup strese girmiştim ama bence bebeğini de kendini de strese sokma boşuna doktorunla düzenli olarak durumunu paylaş yeter. Umarım ikinizde çok sağlıklısınızdır☺️