Beril22
Merhaba arkadaşlar makat geliş olduğu için bebeğim sezeryan olucam. Ancak anestezi doktoru plt düşük olduğu için preop tekrarı istedi. Ameliyat günü tekrar ba kılacak eğer düşükse genel anestezi yapçaklarmiş. Spinal olması zorluk yaşatır dediler. Bilgisi olan var mı? Haftaya salı alcaklarms ameliyata gün verildi