Esrasayy Slmmrb bence bebeğim hem yan yatmasını kolaylaştırıyor hem de emdikten sonra kusmaları önemli ölçüde azalttığını düşünüyorum, okuduğum, araştırdığım kadarıyla tabii. E deneyip göreceğiz artık 😊