Mhrir 27 haftalık hamileyim.. Bugün hafif hafif sok tarafımdan ağrı gibi iğne batması gibi ağrı hissediyorum ve cok korktum. Tabii düşündükçe daha cok tedirgin oldum.. Progestan da kullanıyorum bilgisi olan var mı