-Ebru- Kızlar 7 gün oldu Doğum yapalı normal oldu dikişlerim patlamış gibi hissediyorum kanamalarım devam ediyo çünkü dikişlerde acı veriyo dikişi patlayan oldu mu hiç ? Cevap verirseniz sevinirim 🙏🏻💕