Deletedmom3 devlet hastanesi diyip geçmeyin ama devlet hastanelerinin imkanları yoğun bakım şartları daha iyi istda çoğu özel hastanede yoğun bakım ünitesi yok sevk oluyor bnim riskli oldugu için çok iyi oldu ayrıca ablam da orada çalışıyor cerrahi hemşire ameliyatıma ablam da grdi :) ortam tanıdık oldugu için çok rahat geçti ger şey inşAllah sizin de her şey güzel olur dogum çok önemli güvendiği insanların olması çok iyi bir şey :)