Anm belli bir haftadan sonra düzenli olarak nst istiyor zaten doktorlar canım.Benim bebeğimde çok hareketli dün rutin olarak nstye girdim durmadı her zamanki gibi hareketliydi doktorum çok iyi dedi bir sorun yoktur yani telaş etme haftamız ilerlediği için istiyorlar artık 😊