Stella_ 9,5 yaşında bir erkek annesiyim. 2.oğluma hamileyim. Oğlum benim en büyük yardımcım, kahramanım, koruyucum. Bir kız çocuğu kadar hassas, sevgi dolu. Beni yanlış anlamayın ama kız olmadı diye de böyle üzülmeyin ve erkek bebekler hakkında böyle düşünmeyin. Sağlıkla kavuşun yavrunuza İnşallah