Arkadaşlar şimdi dün muaneye gittim çocuğumun çok şükür sağlığı yerinde ama doktor rahim bölgeyle ilgili bişey dedi anlamadı mm saçma biseydi çatal muanesi yapicam dedi elle tamam demeden önce düşündüm sonra yapicak bişey yok tamam dedim tam parmağını sokmadan yarida bağırdım çünkü acidi durun dedim yaptirmadim sizce 18+3 de normalmi çatı muanesi ya suyum patlasaydi ?? 🤔