Senayerva Kızlar 34 gün önce sezeryan oldum ilk başlarda kanamam azdı sonra lekelenmeye başladı azaldı iyice ama 3 gündür aşırı kan gelmeye başladı bir ped 20 dkda doluyor o şekilde ve parçalı parçalı yani pıhtılı bu normalmi sezeryan olanlar ?