-deniz- Bazilarina gore gereksiz bazilarina gore gercekten ise yariyor canim. Ben 140 cm düz olandan aldim sirtima ya da gobek altima koymuyorum sadece bacaklarimin arasi icin kullaniyorum. Cunku bacaklarim birlesince rahatsiz oluyorum. Ve ona sarilip uyuyabiliyorum. Bu sekilde bence rahat ama kimisi farkli kullanabilir..