Altunn Hanımlar 36/1 haftalığım son iki gündür ayaklarım ödem yaptı. Hem çok şiş hemde çok karıncalanıyor. Bu durumu yaşayan var mı ve şişliği giderecek bir çözüm bulabildiniz mi?😊