merininyavrusu Merhaba arkadaşlar Uzun süredir griptim. Bogaz ağrısı vardı. Ateş yoktu. Sonra balgam da gelince netten araştırdım. Eger ateş yok ve balgam varsa tedavisiz geçer yazıyordu. Ama ben gün geçtikçe daha halsiz hissettim. Çok fazla dogal yöntem denedim, onlar bana çok iyi geliyordu ama gece yine fenalaşıyordum. Sonunda doktora gittim. Kanda enfeksiyon cıktı. Penos Parol Burun spreyi Pulmistat verdi Kullanan anneler var mı, içim hiç rahat degil.
Sedolii merininyavrusu doktor banada antibiyotik vermişti gönül rahatlığıyla kullanilirsin dedi ama ben 2 gün anca içtim içim rahat etmedi ve bol bol ıhlamur c vitamini ve ballı süt tükettim kendimi topladım şükür🥰
merininyavrusu Sedolii ben de on gündür ıhlamur, karışımlar, bal vs tuketiyorum ama her gün daha kötüye gittim. İlaçlar benim de içime sinmiyor ama öyle arada kaldım ki.
Sedolii merininyavrusu canım parol burun spreyinden birşey olmaz sanırım için rahat etmiyorsa başka bi doktora görün istersen