zengooo Bayrakoglu69 benim yok tedavideyim.kesin ordan vurrlar helebi olsunda ondan sonra konus derlerde .benim olursa balçiçek güneş deniz nehir doruk armağan bu tarz
EymenTuana zengooo senin isim begenip begenmemende bizim cok umrumuzdaydı zaten. Burası saygı duyulma yeri istersem ingiliz bi isim koyarım veya japon veya öneririm cok saçma konusmanın anlamı ne ya ??!
Ozgesn Ben bkac gün sonra cinsiyet ogrenicem ikinci gebeliğim ilk oğlumun adı yiğit Efe eğer bu da erkekse Ömer asaf olacak insallah yanı Ömer güzel bence
Nurayemireymen Dilaraeymen bende eymen ege koymk istiorm oglumun adini nasil acaba oglunuz sakin uslumu hareketli :) genelde eymenler yramaz olur diolar ama sormak istedim :)
Dilaraeymen Nurayemireymen oğlum sakin bir çocuk genel anlamda maşallah diyeyim. Ama çok mızmız ve herşeye hemen ağlar
SenemEymen Nesliiiiiiiii 😀 Ilk oglumun adi Eymen Yavuz simdi 35 haftaligim Ege Yılmaz olcak 😀 nasipse milletin isim konusunda bile bikk biikk etmesi delirtiyor. Ama Ege nasil olur bilmem de Eymenlerin icinde canavar cikiyor ona gore kizlar 😁😁
Nesliiiiiiiii SenemEymen hahaha yavuzdandır o yavuzdan😂😂amann sağlıklı olsunlarda yaramaz olsunlar napalım artık çekicez😂hayırlı olsun bu arada 😊