Mehsu [silindi] Yiğit ismini çok seviyorum oğlumun ismide Yiğit Rıza olucak inşallah bencede Yiğit ömer 🙋♀️
Nurayemireymen Dilaraeymen bende eymen ege koymk istiorm oglumun adini nasil acaba oglunuz sakin uslumu hareketli :) genelde eymenler yramaz olur diolar ama sormak istedim :)
Leyla9292 [silindi] benim büyük oğlum eymen şimdiki ise ömer koymayı düşünüyorum yiğit ömer yada ömer asaf yada ömer tek bakalım nasip. Yiğit ömer güzel ama
elif_badeninannesi [silindi] yiğit güzel isim bence eymen de güzeldr eminim ama cok fazla var su ara . Siz kac haftalıksınız