hndgkct Kızlar biz bugün 6+5 olduk kalp atışlarını duyduk çok şükür ama tahlil oldum sonuçları doktoru arayarak öğrendim biraz idrar yolu enfeksiyonu cıkmış onun için tek kullanımlık ilaç söyledi yarın alıcam onu içiçem. Birde tirodlerin biraz yüksek çıkmış dedi kaç çıktığını da söylemedi dahileye doktoruna gidin bi kan verin belki ilacınızın dozunu yükseltebilir dedi sizler de de böyle problem oldu mu tiroidle ilgili sorun oldu mu ilerleyen zamanlarda kızlar
Sedolii hndgkct Canım hamileliğe bağlı yükseklik bu benimkide öyle ben 27+5 teyim hala ilaç kullanıyorum sen dahiliye ye git baksınlar Tsh yüksekliği sorun çıkarabiliyormuş
hndgkct Buarada ben zaten ilaç kullanıyorum tiroid için Bayadır hemde 2 ay önce baktırdım 2.50 çıktı sonucum şimdi neden yükseldi yine anlayamadım 🙏
Songultombul123 hndgkct ben kullanıyorum 3.2 di suan 1.98 e dusmus.. Bi dahiliye cik canim o ilacin dozunu ayarlar bi sikinti cikmaz insalalh.
EymenTuana Benimde değer 3,16 cıkmıstı ama bana dr ilaç falan vermedi banada hemsire sakıncalı dedi anlayamadım simdi haftaya pbe yine vercem kan sonuclarına göre artık belki banada ilaç verilir
hndgkct EymenTuana aynen ilaç kullanmam lazımmış benim de doktorum mutlaka kullanmalısın dedi dozu ayarlanmalı dedi bakalım inşallah herşey yolunda gider 🤲