okyanus8731 herkese merhaba..23 haftalık hamileyim..detaylı ultrasound sonucu bebeğimin suyunun fazla olduğu çıktı..bu durumu yaşayan var mı? bana pek bişey söylemediler..şekerli yemememi önerdi doktor..böyle olanınız varmı ?
37aysgl okyanus8731 24. Haftada şeker testi var canım onu mutlaka yaptır suyun fazlaymış şeker olabilir yada eczanede açlık tokluk şekerine baktır doktoruna söyle sonucu yüksek çıkarsa diyetle dengeleye bilirsin dikkat etmen bir durum canım