YusufMirzaAnnesi anlıyorum seni senşn için buruk bir süpriz olmuştur insan evladıyız istiyoruz ki her iki meyveden de tadalım benim de 2 oğlum var üçüncüye hamileyim 34 haftalığım bir kız evlat bekliyorum nasipse o yüzden benim başıma gelseydi böyle birşey aylardır kızım diye sevdiğim heveslendiğim bebeğim erkek çıksa büyük bir şok olurdu benim için ama rabbim neyler neylerse güzel eyler rabbim gönlünden geçeni ömrüne nasip etsin inşAllah 🙏 ben detaylıya girdim 22. Haftam da orada da kız dediler bana sırf cinsiyet karmaşası olmasın diye girdim detaylı ultrasona da kız olduğuna inanmak istedim alışverişini de 30. Haftadan sonra yapmaya başladım.