Cnsumut merhaba hemoroidiniz ne seviyedeydi acaba? Benim iki ay önce kabızlıktan dolayı 4 tane beze ödem yaptı ve her biri fındık büyüklüğünde şiştiler 1 hafta bacaklarım ayrık yürüdüm ve oturamadım üstelik. O bezeler hala dışarda içeriye girmiyor ve tuvalet sonrası tekrar biraz büyüyor.Şimdi herşeyim müsait ama basurdan korktuğum için haftaya sezeryan tarihi aldım acaba hata mı yapıyorum diye de içim içimi yiyor. Makata kadar yırtılma filan olursa sanırım acil birde basur ameliyatına alınacağım🤦🏻♀️ Birde bir doktor gaz kaçırma olabilir demişti kafam çok karışık basur acısıda korkutuyor o 1 hafta öldüm resmen acıdan, sezeryan acısı nasıl bilmiyorum tabi