Ben venus'un jiletlerinden kullanıyorum 4 bıçaklı veya 5. Çok iyi geçerken ağda gibi alıyor. Acısız. Kıl Dönmesi gibi sorun yok. Vücuttaki ölü deriyi temizliyor. Ayrıca ağda için filan uzaması bekleniyor fakat dogumun ne zaman geleceği hiç belli değil. O yüzden jiletle cok rahat ettim. Bide venus çok iyi bi marka.💖👍 36+ 1 im kendim alıyorum hâlâ. Tertemiz oluyor hemde ayna kullanmadan. Tabi aynaylada olabilir 😊