UmmAsel kimseyi dinleme riske atma bak doktorun da güzelce riske atmayalım demiş alalım demiş ben acilden girdim girdiğime bin pişman oldum 8 gün boyunca yatırdı 1 gün bile gelmedi yanıma çıkışımı da yapmadı bugün geldi sen daha burdamısın çıkmadın mı dedi ultrason istedi suyum azalmasına bebeğimin sağ böbreği büyümesine ve 39+4 olmama rağmen bana çıkış veriyor sen riske atma derim