ESENarslanhan canım ben kendi değerlerimi çok hatırlamıyorum ama benimde çok yavaş yükseltmişti hatta aile hekimi dış gebelik yada kimyasal olabilir dedi 5. Hafta kese görünürse normal yokda dış gebelik dedi çok şükür 5. Hafta değer 4000 küsür olmuştu ve kese görünmüştü belki onunda öyle olabilir sabırla bekleyecek ben 5 defa kan verdim 5. Haftaya kadar gerçekten kötü bi duygu bide sadece tek bi hastanede yaptırsın farklı yerlerse farklı çıkıyor