Aslikagan Kızlar isim bulabildiniz mi? Hangi isimleri düşünüyorsunuz 🤔 Ben eylül, nehir, sedef, derin gibi isimler düşünüyorum eylül ismi en agır basıyor, sizce nasıl?
Arzu0101 Aslikagan benimki 3 sene önceden belliydi canım ☺️☺️ eşimle benim baş harflerimiz Arya olacak Rabbim nasip ederse 🥰🥰
Hilahila Mrsde05 Halamın kızının adı Meva severek koymuştuk. Ana sınıfında bir kaç arkadaşı Meyva diye dalga geçmiş bıdır bıdır konuşuyordu 4,5 yaşında. Bilginiz olsun 😊
Labaysenur Aslikagan derin güzelmiş 🤗 bende bulamadım henüz ama iki isim değil tek isim koymak istiyorum bu net bi tek 🌸
hacerpamuk HaticeNehir 😳😳 benim kızım da nehir mira olacak 😀😀 nasıl karar verdiniz bu isme ve kaç haftalıksınız
Busra_2308 Bize de erkek demişti, detaylıda kız olduğunu öğrendik ve kafamızda Bade ve Duha isimleri var ☺️🥰
Sedolii ESENarslanhan ahahah kime ne ya benim kayınvalideme sorsan ismini bilmez 😂 sonuçta eşimle benim bebeğim kimseyi karıştırtmam☺️