Arkadaşlar bn 20+3 oldum martın 20sine doğru batırabilirsiniz dedi detaylı için. Devlet isimlerini söledi bide bi özel muayene. Devlette kanuni yakın die oraya gidelim dedik ama netten randevu baklm dedik peritonoljiye gidiliomus netten onun için hastaneye gidip ordaki doktordan bide kadın doğuma gidip ordan onay alınıp o yonlendiriomus peritonolojiye🤔 bizde gittik ama kanunideki bi hemşire doktrunuz kesin bebekte bi sorun gördüyse bz bakiorz dedi😤başka devletlere de bakin dedi onada netten bakım dedim oda gidip doktr onayı dedi kafam karıştı benim yaa bu tam olarak nasıl oluyo🤔🤔🤔 kusura bakmayın uzun oldu..