Mahbeker
Herkese merhaba kızlarrrr...
Kızlar ben de enfeksiyon var. Şuan 37+3teyim. Akıntılar yeşil renkte ve çok fazla, doktorum parmak ucu açılma olduğu için fitil yazmaktan vazgeçti. Daha önce fitil mantar kremi antibiyotik kullandım. Geçmiyor geçmiyor gecmiyooorrr😔 sinirlerim bozulmaya başladı bu duruma. Normal doğumda sorun olur, bebeğe geçer gibi şeyler okuyorum internette. Doktorum yıkıyoruz doğumdan önce bir şey olmaz dedi ama yine de aşırı taktım bu duruma. Aynı durumu yaşayan veya yaşamış olanlar var mı? Nasıl baş ediyorsunuz ya da nasıl baş ettiniz?