Nltka Sevilay Hanıma gidiyorum ve çok memnunum, tavsiye ederim. Çevremden olumlu yorum çok daha fazla olmak üzere olumsuz yorumlar da duymuştum ve açıkcası kulak asmadım. Normal doğuma yakın olması benim için en önemli kriterdi bu yüzden Sevilay Hanımda başladık ve hala devam ediyoruz, insallah sonu da güzel olur ☺️