MerveNural Dmrlls ya gebelik yoktur normal gecikmedir ya gec dollenmedir ya da yumurtaliklarda kist vardir
Sibelgokhan Benimde hiç adetim gecikmezdi. 28 gün adet gecikmesi yaşadım,fakat test yaptım hamile değildim. 29.gun adet oldum Bir sonraki ay adet görmedim şuanda 8 haftalık hamileyim
DiplomaliEvHanimi Sibelgokhan bende kurtajdan sonraki 5ay ayni gun ayni saat adet oldum sdece gecen ay 18gun gecikmeyle asiri bulanti ve ishalle adet oldum bu ay benimde varmisirki secikmeden sonraki ay kalmışın ya rahim bebek ariyodu bulmus sende
Sibelgokhan Dmrlls kan testi için bi 10 gün beklemeni öneririm 4 gün gecikme normaldir her insanda olabilir.
Dmrlls DiplomaliEvHanimi geçen ayda 2 gün geçiktşm sonra oldum allahım inşallah vardıran bende 7 ay önce kürtaj olmuştum