Sedolii Kadriye-melek1 bende 1 aydır çekiyorum artık dayanamadım doktoruma yazdım gaviscon yada rennie şurup içebilirsin dedi aşırı rahatlatıyo🥰
Kizkalesi Kadriye-melek1 canım benim de feci mide yanmam vardı bir haftadır diyet yapıyorum midem acayip rahatladı. Çok doldurmaktan oluyor sanırım. Ekmeği kıs yada çavdar tam buğday falan kullan