Gizemabc Bsraucar ben Seyhan başkentte Hakan Kalaycı’ya bir kez muayene oldum, doğumumu da onunla yapmayı planlıyorum. Doktor olan görümcem iyi bir doktor olduğunu söyleyip onu önerdiği için gidiyoruz.
Gldane Bsraucar canım bende Algomed hastanesine gidiyorum Özgür bey ilk gebeliğimde gittim çok memnun kaldım şimdi gene gidiyorm memnunum doğum ücreti filan da herşeyin le ilgileniyor güler yüzlü bir adam ☺️💓
17022020 Bsraucar Güzelyalı hastanesi Selçuk Gürbüz esprili muhabbeti ile bilgilerini sunması sorularını beklemesi çok iyi 🙏🏻
Esse Gizemabc ilk hamileliğimde gittim ben memnun kalmamıştım ve Doğuma girmiyor nöbetçi kimse o yapıyor sezeyan meyilli doktor hastası çok
Esse Gizemabc canım o gün o nöbetçi değilse senin için gelmiyor doğuma ama seZeryan istersen kendisine göre tarih veriyor sırası çok oluyor kısa duruyorsun yanında evet bilgili ama herkesin beklentisi farklı tabi belki sen memnun kalırısn
Esse Gizemabc ben memnun kalmadım 3 aydan sonra devam etmedim çünkü normal doğum istiyordum çok şükür normal nasip oldu güzelyalıda doğum yaptım
Merveyldrm01 Ortadoğu hastanesi Ayten baymas çöktü ben çok memnun kalmıştım ama muayene ücreti biraz fazla diye gidemedim şuanda da metro hastanesi Tahir Hakan Erdeme gidiyorum ondan da memnunum
Tazeanne0134 Bsraucar valla tatlım ben ortadoğu hastanesinde ayten Baymas çöktüye gidiyorum doğumu onda yapacam inşallah