Zehra006 canım fitil olarak al crinone jel var vajinal jel onu alabilirsin doktora sonra progesteron hormonunun bir sürü farklı çeşidi var bende de kanama alanı vardı tüp bebekle gebe kaldım çok şükür 11. Hafta gibi geçti. Ama ben tüp bebek yaptığım için karından iğne, jel, fitil, hap hepsini kullanıyordum.