Esralbs evet o haftada yapılıyor bide 38’de bakıyorlar. Korkulacak birşey yok, benim hiç acımadı zaten acıyacak bir durum olmadı. Doktor eliyle kontrol ediyor alttan ve açılma falan var mı diye bakılıyor. 5 saniye falan sürmüştü benim. Kendinizi rahat bırakıp kasmazsanız daha rahat geçer.