Esramazan57 ben çok sık hasta oluyorum boğazım hemen şişiyor daha önce zatürre geçirmiştim o yüzden hamile ilken ne kadar dikkat etsem de maalesef en ufak bi üşütmede direk kötü oluyorum ama doktora gitmek lazım geçen sefer gittiğimde gebeyim bi şey yapamazsınız sanırım dediğimde tıp kitabını açıp her şeyi yapmıştı serum bile yedim çünkü bebeğe daha zararlı ateş ve enfeksiyon. Bence git bi görün ben mesela riskli gebe olduğum için doktor öksürüğü mutlaka kesmemiz lazım demişti. Evden ziyade bi git doktora derim bence.