nurella2727 17+3 haftalık gebeler enfeksiyonun varmış doktorum monurol ve azosilin 500 mg antibiyotik yazdı başına böyle bir durum gelen oldu mu antibiyotik kullanan bebege zararı olur mu gören arkadaşlarım cevbalarsa sevinirim
CerenAkbulut nurella2727 hepimiz geçirdik idrar yolu enfeksiyonu neredeyse. Mutlaka kullanmalısınız ilaçlarınızı, gebeliğe uygun ilaç verir doktorlar. Enfeksiyon bebeğinize çok zararlı. Geçmiş olsun 🙏🏻
Kbrbydkk nurella2727 o kadar cevap yazan olmuş önceki postunuza. Aynı şey için neden bir daha konu açıyorsunuz ki içiniz rahatlamis işte kullanıp kullanmamak da size kalmış. Doktordan iyi mi bileceksiniz siz veya biz burdakiler. Tuhafsiniz ya🙄
Sghslove nurella2727 ben son haftalarda çok antibiyotik kullandım 34 haftalık olduk bugün tam. Enfeksiyon bazı ilaçlardan çok daha zararlı. Yine de araştır sor iyice öyle iç.
CerenAkbulut nurella2727 korkulacak bir durum olsa doktor neden versin. Doktorunuzun verdiği şey için burada doktor olmayan insanlardan teyit istiyorsunuz. Hayret yani.