o_y_k
Merhaba anneler 34+4teyiz bugün hayırlısıyla az kaldı ama günlerdir karnımın aynı noktasında yanma hissi var yumurta kadar bi alanda içeriden yırtılıyomuş gibi. Yaşayan oldu mu bazen çok acıtıyor canımı tam dirseğini denk geldiği yer ondandır diye düşünüyorum ama bi danışmak istedim.