Bsraucar Doktorumuz kız dedi sonra erkek dedi ama benim hissim kız gibi. Ve kordonda olabilir dedi sanki emin değildi başına böyle birşey gelen var mı ?
Sinemksk Bsraucar bence acele ediyosunuz detaylıda net belli olur pozisyonu uygunsa tabi bizim uygun değildi ilk oğlumda 27 ye kadar kız dediler 2.cide detaylıyı bekledim emin olmak için
asminkubra1991 Bsraucar Ben ingilterede yaşıyorum burda 20 haftadan önce söylemiyorlar cinsiyetini.Hayırlısı olsun sağlığı herşeyden önemli
Bsraucar asminkubra1991 Bende en iyisini yapıyorlar burda erkenden söylüyorlar yanlış çıkabiliyor. Tabiki sağlık herşeyden önemli 🙏🏻
Sinemksk Bsraucar evett bizim sıpa hep yan duruyodu yüzde yüz demiyolardı ama büyük ihtimalle kız diyolardı 27 de önünü döndü pipisini net görmüştük ama hala doğuma kadar şüphe vardı içimde 😂