Nursan nasıl beşik alacağın aslında yanında ne kadar süre yatırmak istediğinle alakalı . 5,6 ay yatar yanımda sonda odasına geçiririm falan diyorsan sepet Beşik iyi olur ama uzun süre 2,3 yaşına kadar yatsın yanımdan ayrılmasın diyorsan park beşik ideal. Ama bence yanında ne kadar uzun yatırırsan ayrı odaya kendi yatığına alışması o kadar zor olur. Ben kızımı 5,6 ay sepet beşikte yatırdıkdan sonra odasına geçirdim büyüyen yatak almıştım orda yattı alışma sürecide olmadı hiç bi sıkıntı çekmedim daha sonra yatağını büyüttüm kenarına düşmemesi için korkuluk taktım şuan 3 yaşında kızım yatağında severek yatıyor😍