Pandabekleyenanne sudyen takmiyorum yarim atlet gibi olan sey varya adini unuttum 🤣ondan giyiyorum kapali tutmuyorum nemlendiriyorum sürekli ama artik rahatszlik veriyor canimi acittigi için . Sanarsin bebek emziriyorum yara olmuş 🤣 emzirmeyi birakali 1.5 yıl oldu yahu 🤣🤣🤣