1234ipek bende izmit özel cihana gidiyorum benim genelde bütün tanıdıklarım ve akrabalarım doğumlarını burda yaptı ve çok memnunuz özellikle doğum bölümünün ebeleri hemşireleri çok tatlı ve ilgililer daha önce burda kürtajda oldum ilgilerinden aşırı memnunum ,doğum ücreti 3 bin ₺ diye biliyorum sezeryanda normal de aynı fiyat burda sormustum ben , bence kesinlikle devlette yapma her yapan bin pişman