YoksaHamilemiyim Hamileliğin daha 6. haftasındayım ve hiç bişe yiyemiyorum. aşırı mide bulantısı da yok ama inanılmaz iştahsızım ve halsizim. Bebeğime zarar verir mi hiç bişe yiyemiyor oluşum? 😔
Gizem_melek YoksaHamilemiyim allahın izniyle birşey olmaz ama tahlillerini yaptır mutlaka doktoruna bahset canım çoğu kişide hepimizde oldu ilk zamanlar önemli olan doktor kontrolünde olmak