clara92 Merhaba, En son 6 Ekim tarihinde regl olmuştum. Sonrasında eşim ile korunmadan birkaç kez birlikte olduk. Ardından göğüslerimde aşırı ağrı, rahmimde ise sanki adet olacakmışım gibi ağrılar hissettim.Birkaç gün, gün içerisinde o ayakta duramayacak kadar yorgundum, baş agrılarım vardı. 3 Kasım'da regl olacağım ve bugun de dahil olmak üzere 3 kez idrar testi yaptım ve sonuç negatif çıktı. Bu gibi durumlar yaşayıp gebelik gören var mıdır?
Gizem_melek clara92 idrar testleri her zaman tutmuyor yada değerin düşük olduğu için ilk etapta regli de gecikme olmadan gebe de olsan belli olmayabiliyor canım en etkilisi kan tahlili, zaten gebelikte regli şikayetlerinin hepsini yaşıyorsun :)
Yelz_91 clara92 canm hayrlısı olsun ... ben sdece adet olacakmışım gibi kasık ağrısı ve göğüs hssasiyeti oldu ... gebe olduğumu testle öğrendim .. yorgunluk bulantı falan 6.7 haftada başladı
Deebg @Zynp01# canım ben adetime 4 gün kala kan testi vermiştim negatif çıkmıştı adetim 3 gün gecikti şimdi her an adet olacakmışım gibi akıntım var gidiyorum lavaboya gelende yok test yapsam mı bilmiyorum negatiften sonra pozitife dönebilir mi
GozdeBabur Deebg Seninle aynı durumdayım adet sancısı ve akıntı oldum sanıp lavaboya gidiyorum gelen giden yok,ama olacakmışım gibi geliyor. aşılama sonuç vermedi sanırım :(
clara92 benim hala ağrım var rahmimde tam 2 haftadır bu ağrı mevcut. Göğüslerim geçtiğimiz günlerdeki kadar ağrımıyor ama. 3 gün sonra regl olmam lazım. Açıkcası kendimi hamilelik fikrine alıştırdım sanırım eğer regl olursam üzüleceğim gibi :(